maanantai 3. syyskuuta 2012

Afrikan Kuningatar: noihin sanoihin liittyy niin monia tärkeitä asioita. Afrikka on ihana maanosa jossa on olemme asuneet ja Kuningatar olen tietenkin minä itse kuten lapseni sanovat. Afrikan kuningatar-marimekon kangas on kuitenkin ollut innoittava asia tämän blogin nimessä. Afrikan Kuningattaren on suunnitellut Oiva Toikka.

Tällä hetkellä olen lukenut paljon muiden ompelublogeja ja olen aiemmin itsekin pitänyt yhtä, mutta ajattelin että on aika aloittaa uusi. Tänne aion kuitenkin tuoda kuvia jo aiemmin tehdyistä ompeluista ja kivoista sisustusjutuista. Silmäni lepää kauniissa asioissa, kaikkea kaunista vaan ei kotiin voi eikä tarvikaan saada. Niistä voi ottaa kuvia ja ihailla niitä.

Ideoita on paljon, aikaa vaan ei aina tunnu olevan riittämiin. Lapset, koti ja työ vie tietenkin aikaa eikä ompelulle riitä niin paljoa kuin haaveilisin. Mutta ei se mitään, olen tyytyväinen näinkin, sillä paljon saan silti mielestäni aikaan.

Afrikan Kuningatar by Oiva Toikka.
Sama vihreys on tässä maisemassa. Afrikan sydämessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti